Mai m'he posat a pensar en les mil estratègies que utilitzen els comerciants per a vendre un producte.
La Rosa per demostrar-nos les característiques del text audiovisual, ens va fer veure una sèrie d'anuncis: un d'un golf, un de materials escolars, el de la cervesa Estrella Damm, i més.
Després de veure aquests anuncis, ens vam posar a pensar què és el que ens havíen intentat transmetre. Ens vam adonar que els creadors dels anuncis saben el que pensa la societat i potencien el seu producte amb moviments de càmara, llum i música. Tots aquests petits detalls fan que la societat trobi atractiu el producte que s'està venent i per tant, acabin comprant-ho. És per aquest motiu que podríem dir que els anuncis ens manipulen d'una manera visual i, és que ha estat comprovat que ens transmet molt més l'expressió corporal, una imatge o un vídeo que no pas un munt de paraules.
Ja diuen que una imatge val més que mil paraules, no?
Bé, aquí us deixo un enllaç amb un dels anuncis que vam veure que segur que us alegrarà el dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada