dimecres, 30 de desembre del 2009

A favor o en contra de l'involucració dels pares a l'escola?

L'últim divendres que vam fer comunicació oral, vam acabar de fer les recitacions i els últims debats.
El meu equip del debat estava compost per l'Adrià Garcia, la Laia Blanco, la Júlia Martin, la Sandra Cabo i jo i, defensavem l'involucració dels pares a l'escola d'una manera activa.
El debat va anar sobre rodes ja que tots ens vam posar molt en el paper que ens havía tocat, és a dir, a l'Adrià de capità, la Júlia i la Sandra d'investigadores i, la Laia i jo d'oradores.
Ens vam organitzar força bé, vam fer cartells on posava "a favor"/ "en contra", papers on es mostrava el percentatge en gran d'algunes investigacions que havíem fet, etc.
He de reconèixer que el moment que més por vaig passar, va ser alhora de les preguntes. No sabia amb quin tipus de pregunta em podia sortir l'investigadora de l'altre grup, però reconec que tan la Laia com jo ens vam ensortir força bé.
Des de el meu punt de vista crec que vam estar tots molt bé, vam saber enfocar el tema i ens vam centrar en allò més important per tal de poder-ho dir en 3 minuts que havíem de parlar.
Ha estat una agradable experiència i, gràcies al vídeo que ens va posar la Rosa de la lliga dels debats, vam saber com elaborar el debat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada