dimarts, 24 de novembre del 2009

Encarta

Ja fa uns dies, vam fer a classe de gestió i TIC unes petites presentacions d'alguns programes informàtics com ara el Google Maps, el Google Earth, Google reader, Encarta, Messenger, etc.
El meu grup estava format per la Maria Simón, la Júlia Martin, la Sandra Cabo i jo, i vam treballar el programa Encarta.
Aquest és un programa que el podem trobar en molts idiomes i serveix tan per adults com per nens, i es pot buscar tota mena d'informació, com ara artícles, viatges, cultura... i a més a més, s'actualitza mensualment.
Hi han dos tipus d'Encarta, l'Encarta per adults i Mi primera Encarta que potser utilitzada des de nens de P3 (manejant l'ordinador la professora) fins a nens de 12 anys aproximadament.

En general, m'ha agradat molt tot aquest programa, però sobretot, el que m'ha sorprès i m'ha cridat més l'atenció és Mi primera Encarta ja que no hi han gaires programes creats especialment per a nens o professors que estiguin tan elaborats com aquest, o si més no, jo encara no l'he descobert.

El fet d'exposar per grups aquest diferents treballs, és molt enriquidor. Perquè a més a més de fer més amè l'explicació d'aquests programes, practiquem l'exposició oral, les presentacions, etc.

M'agradaria posar un enllaç del programa però el petit inconvenient és que necessites descarregar-te'l, així que us posaré un breu vídeo perquè us pogueu fer una idea i també us deixaré enllaçada la nostra presentació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada