dimarts, 29 de setembre del 2009

Qui sóc jo?

Divendres 18 de setembre, a classe de Comunicació, amb la Rosa Soler vam fer una tasca diferent i curiosa. Aquesta, consistia en preguntar-nos a nosaltres mateixos "Qui sóc jo?"; Em va semblar una activitat purament curiosa perquè per primer cop en molts anys vaig haver de pensar com descriure'm tan físicament com psíquicament, és a dir, manera de ser, aficions, família, caràcter i molts més altres aspectes. Després d'estar una bona estona pensant com erem realment, vam començar a escriure fins que la Rosa va recollir els fulls que estàvem escrivint i va tornar-los a repartir de manera que cadascú tingues la descripció d'un altre company. Més tard, després de llegir aquesta redacció anònima, vam haver d'anotar cinc adjectius que creiem que encaixaven amb la persona de la lectura i fer-li una pregunta.

Després d'aquesta petita explicació de l'activitat, començaré a descriure'm com una persona treballadora, organitzada alhora de treballar, detallista, senzilla, alegre i optimista. El meu gran defecte és la preocupació excessiva pels demés, ja que sempre estic pendent que tots estiguin bé i s'ho passin bé i, sinó és així, molt sovint m'enfonso.

Per acabar, dir que he escollit educació infantil perquè des de ben petita he tingut una gran connexió amb els nens, he treballat amb ells i m'encanten.

Considero que aquesta activitat va anar força bé per reflexionar sobre nosaltres mateixos i formular-nos una pregunta, que en el meu cas, mai m'havia qüestionat: "Qui sóc jo?".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada